MedicoMedia je namenjena širjenju znanja in veščin z različnih področij zdravstva: medicine, farmacije, prehrane, medicinskih tehnologij in še česa.
Kaj je MedicoMedia? Blagovna znamka? Organizirana združba strokovnjakov z veliko znanja in izkušenj na omenjenih področjih, ki so jih pripravljeni deliti z drugimi in ga tudi znajo posredovati? Medijska platforma, ki uporablja vrsto orodij in tehnologij za to, da bi vsa našteta znanja prišla do končnega uporabnika, se pravi vas? Najljubšo definicijo, prepuščamo v presojo vsakemu posamezniku.
Kot boginja modrosti Atena, ki se je rodila iz Zevsove glave, se je MedicoMedia »rodila iz glave« Inštituta za probiotike in funkcionalno hrano. Inštitut je bil ob svojem nastanku namenjen predvsem proučevanju in širjenju znanja o probiotih in sorodnih temah (npr. mikrobioti, prebiotikih, sinbiotikih) in prehranski znanosti. Z leti pa je razširil svoje delovanje na celo vrsto drugih področij medicine in farmacije. MedicoMedio smo torej ustanovili zato, da bi bilo bolj razvidno, kaj vse delamo. Seveda probiotiki in hrana še vedno ostajajo ene naših »paradnih disciplin«, v svojih vrstah združujemo tudi veliko vodilnih strokovnjakov s teh področij.
Kaj so točke zvestobe?
Da bi nagradili tiste, ki se redno izobražujete in izpopolnjujete na naših strokovnih kongresih, šolah, spletnih delavnicah, smo ob deseti obletnici delovanja Inštituta za probiotike in funkcionalno hrano uvedli leta 2021 »točke zvestobe«. Nekakšna počastitev okroglega jubileja. Če smo odkriti, je pravzaprav desetletnica padla v prvo leto koronskega štetja in smo zato, tako kot Japonci Olimpijske igre 2020, tudi mi zamaknili našo obletnico za eno leto. Naše »točke zvestobe« so naletele na tako dober sprejem in interes, da smo se odločili, da akcijo podeljevanja teh točk ohranimo tudi pod našo novo blagovno znamko MedicoMedia.
Kljub resnosti našega dela in poslanstva se strašno radi tudi šalimo. Zato lahko na naše točke zvestobe gledate tudi kot na naš »hommage« potrošniški družbi, kjer s točkami, ki prinašajo take in drugačne ugodnosti, vsakodnevno vplivajo na našo izbiro, naše vedenje. Če je znanje blago, si želimo, da bi ga nakupili čim več in seveda pri nas. No, pri nas znanje dobite zastonj.
Verjetno vas bolj kot idejni koncept zanima praktični vidik. Za vsako udeležbo na naših strokovnih dogodkih vam podelimo določeno število točk zvestobe. Število je odvisno od trajanja in kompleksnosti posameznega dogodka. Evidenco o vaših udeležbah in zbranih točkah vodimo mi. Vsi, ki boste do konca leta 2022 zbrali vsaj deset točk zvestobe, boste udeleženi pri žrebanju nagrad ob koncu leta. Kako je bilo s tem lansko leto, si lahko ogledate v naši posebni oddaji, ki je dosegljiva tukaj. Nagrad je bilo in jih bo tudi letos precej, med njimi tudi turistični vikend paketi na priljubljenih destinacijah.
Mi se ob vsem, kar delamo, seveda tudi neznansko zabavamo. Zabavajte se z nami!